FAQ - Najczęściej zadawne pytania
Dbamy o to, aby zakupy w naszym sklepie były proste i przyjemne. Poniżej znajdziesz opis kroków, które przeprowadzą Cię przez cały proces, dzięki czemu szybko i bezproblemowo sfinalizujesz swoje zamówienie.
1. Wybór produktu
Możesz przeglądać naszą ofertę, korzystając z kategorii dostępnych w menu lub wpisując interesującą Cię frazę w oknie wyszukiwarki.
2. Dodanie produktu do koszyka
Na stronie wybranego produktu wybierz odpowiedni rozmiar (sprawdzisz go w linku "tabela rozmiarów") i dodaj go do koszyka. Pamiętaj, że do koszyka można dodać wyłącznie dostępne rozmiary. Po dodaniu produktu, w prawym górnym rogu ekranu wyświetli się podgląd koszyka – tam możesz zobaczyć dodane produkty oraz zmienić ich ilość.
3. Przejście do koszyka
Klikając "Wyświetl koszyk" w rozwijanym podglądzie, przejdziesz do pełnego widoku koszyka. Możesz tam zmienić liczbę sztuk lub, jeśli jesteś gotowy do finalizacji zamówienia, kliknąć "Przejdź do kasy".
4. Realizacja zamówienia
Po kliknięciu "Przejdź do kasy" zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych do zamówienia (adres dostawy, dane personalne) oraz wybór metody dostawy i płatności.
5. Podsumowanie zakupów
Przed finalizacją zamówienia upewnij się, że wszystkie dane i produkty są zgodne.
6. Potwierdzenie zamówienia
Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia do realizacji.
Dbamy o to, aby zakupy w naszym sklepie były proste i przyjemne. Poniżej znajdziesz opis kroków, które przeprowadzą Cię przez cały proces, dzięki czemu szybko i bezproblemowo sfinalizujesz swoje zamówienie.
1. Wybór produktu
Możesz przeglądać naszą ofertę, korzystając z kategorii dostępnych w menu lub wpisując interesującą Cię frazę w oknie wyszukiwarki.
2. Dodanie produktu do koszyka
Na stronie wybranego produktu wybierz odpowiedni rozmiar (sprawdzisz go w linku "tabela rozmiarów") i dodaj go do koszyka. Pamiętaj, że do koszyka można dodać wyłącznie dostępne rozmiary. Po dodaniu produktu, w prawym górnym rogu ekranu wyświetli się podgląd koszyka – tam możesz zobaczyć dodane produkty oraz zmienić ich ilość.
3. Przejście do koszyka
Klikając "Wyświetl koszyk" w rozwijanym podglądzie, przejdziesz do pełnego widoku koszyka. Możesz tam zmienić liczbę sztuk lub, jeśli jesteś gotowy do finalizacji zamówienia, kliknąć "Przejdź do kasy".
4. Realizacja zamówienia
Po kliknięciu "Przejdź do kasy" zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych do zamówienia (adres dostawy, dane personalne) oraz wybór metody dostawy i płatności.
5. Podsumowanie zakupów
Przed finalizacją zamówienia upewnij się, że wszystkie dane i produkty są zgodne.
6. Potwierdzenie zamówienia
Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia do realizacji.
Numer Twojego zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem jego złożenia. Jest on zapisany w formacie z przedrostkiem OSL (np.#OSL00001). Jeśli masz trudności z odnalezieniem tej wiadomości, sprawdź foldery, takie jak „Spam” lub „Oferty”.
Numer Twojego zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem jego złożenia. Jest on zapisany w formacie z przedrostkiem OSL (np.#OSL00001). Jeśli masz trudności z odnalezieniem tej wiadomości, sprawdź foldery, takie jak „Spam” lub „Oferty”.
Na naszej stronie płatności realizowane są za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, która oferuje szeroki wybór bezpiecznych i wygodnych metod płatności:
- Przelewy online – szybkie przelewy z większości polskich banków.
- Karty płatnicze – Visa, MasterCard.
- BLIK – szybkie płatności za pomocą kodu.
- Google Pay – płatności mobilne od Google.
- Apple Pay – szybkie płatności dla użytkowników urządzeń Apple.
- Płatności odroczone – kup teraz, zapłać później.
Na naszej stronie płatności realizowane są za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, która oferuje szeroki wybór bezpiecznych i wygodnych metod płatności:
- Przelewy online – szybkie przelewy z większości polskich banków.
- Karty płatnicze – Visa, MasterCard.
- BLIK – szybkie płatności za pomocą kodu.
- Google Pay – płatności mobilne od Google.
- Apple Pay – szybkie płatności dla użytkowników urządzeń Apple.
- Płatności odroczone – kup teraz, zapłać później.
Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aby to zrobić, prosimy o kontakt na nasz adres e-mail: kontakt@oissel.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz informację o chęci jego anulowania. Nasz zespół szybko zajmie się Państwa prośbą i potwierdzi anulowanie zamówienia.
Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aby to zrobić, prosimy o kontakt na nasz adres e-mail: kontakt@oissel.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz informację o chęci jego anulowania. Nasz zespół szybko zajmie się Państwa prośbą i potwierdzi anulowanie zamówienia.
Tak, istnieje możliwość zmiany koloru lub rozmiaru zamówionego produktu, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Prosimy o jak najszybszy kontakt, wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@oissel.pl. W treści wiadomości należy podać numer zamówienia oraz szczegóły zmian, które chcieliby Państwo wprowadzić. Nasz zespół postara się jak najszybciej pomóc w realizacji tej prośby.
Tak, istnieje możliwość zmiany koloru lub rozmiaru zamówionego produktu, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Prosimy o jak najszybszy kontakt, wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@oissel.pl. W treści wiadomości należy podać numer zamówienia oraz szczegóły zmian, które chcieliby Państwo wprowadzić. Nasz zespół postara się jak najszybciej pomóc w realizacji tej prośby.
Tak, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, o ile zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Prosimy o jak najszybszy kontakt, wysyłając wiadomość na adres e-mail:kontakt@oissel.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz poprawny adres dostawy. Nasz zespół zajmie się aktualizacją danych w możliwie najkrótszym czasie.
Tak, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, o ile zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Prosimy o jak najszybszy kontakt, wysyłając wiadomość na adres e-mail:kontakt@oissel.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz poprawny adres dostawy. Nasz zespół zajmie się aktualizacją danych w możliwie najkrótszym czasie.
Jeśli zamówiony produkt nie dotarł w idealnym stanie, prosimy o kontakt na adres e-mail: kontakt@oissel.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz załączyć zdjęcia przedstawiające wady.
Rozpatrzymy reklamację i przekażemy ci podjętą przez nas decyzję. Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje były rozwiązywane jak najszybciej i jak najwygodniej dla naszych klientów.
Jeśli zamówiony produkt nie dotarł w idealnym stanie, prosimy o kontakt na adres e-mail: kontakt@oissel.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia oraz załączyć zdjęcia przedstawiające wady.
Rozpatrzymy reklamację i przekażemy ci podjętą przez nas decyzję. Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje były rozwiązywane jak najszybciej i jak najwygodniej dla naszych klientów.
Aby skrócić czas oczekiwania na zamówienie, czasami produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu wysyłamy dostępne towary na bieżąco, bez konieczności czekania na kompletację całego zamówienia.
Z tego powodu poszczególne produkty z jednego zamówienia mogą dotrzeć do Ciebie w różnych terminach. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu – chętnie pomożemy!
Aby skrócić czas oczekiwania na zamówienie, czasami produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu wysyłamy dostępne towary na bieżąco, bez konieczności czekania na kompletację całego zamówienia.
Z tego powodu poszczególne produkty z jednego zamówienia mogą dotrzeć do Ciebie w różnych terminach. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu – chętnie pomożemy!
Masz 14 dni od daty dostarczenia zamówienia na zwrot lub wymianę produktów.
Aby zwrócić lub wymienić produkt, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zwrotu lub wymiany na adres e-mail: kontakt@oissel.pl.
Po otrzymaniu formularza dostarczymy Ci szczegółowe instrukcje dotyczące dalszego postępowania w sprawie zwrotu lub wymiany zamówienia.
Masz 14 dni od daty dostarczenia zamówienia na zwrot lub wymianę produktów.
Aby zwrócić lub wymienić produkt, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zwrotu lub wymiany na adres e-mail: kontakt@oissel.pl.
Po otrzymaniu formularza dostarczymy Ci szczegółowe instrukcje dotyczące dalszego postępowania w sprawie zwrotu lub wymiany zamówienia.
Dostawa do każdego zamówienia jest darmowa.
Dostawa do każdego zamówienia jest darmowa.
Wszystkie zamówienia w Polsce dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub kuriera InPost.
W przypadku przesyłek zagranicznych, dostawa realizowana jest przez lokalnego operatora w danym kraju.
Wszystkie zamówienia w Polsce dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub kuriera InPost.
W przypadku przesyłek zagranicznych, dostawa realizowana jest przez lokalnego operatora w danym kraju.
Swoje zamówienie możesz śledzić na stronie: https://parcelsapp.com/en.
Numer do śledzenia paczki znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, który wysyłamy, gdy Twoje zamówienie zostaje przekazane do dostawy. Dzięki temu możesz na bieżąco monitorować, gdzie znajduje się Twoja paczka.
Swoje zamówienie możesz śledzić na stronie: https://parcelsapp.com/en.
Numer do śledzenia paczki znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, który wysyłamy, gdy Twoje zamówienie zostaje przekazane do dostawy. Dzięki temu możesz na bieżąco monitorować, gdzie znajduje się Twoja paczka.
Większość zamówień dociera w ciągu 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, zazwyczaj z powodu opóźnień po stronie przewoźnika, dostawa może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy wynosi jednak 60 dni roboczych.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w przewidywanym czasie, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Większość zamówień dociera w ciągu 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, zazwyczaj z powodu opóźnień po stronie przewoźnika, dostawa może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy wynosi jednak 60 dni roboczych.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w przewidywanym czasie, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Po nadaniu paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem do śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł monitorować status swojej przesyłki.
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Po nadaniu paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem do śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł monitorować status swojej przesyłki.
Proszę się nie martwić – numery przesyłek w systemie śledzenia są zazwyczaj aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem. Bezpośrednio po nadaniu paczki jej status może jeszcze nie być widoczny w systemie.
Jeżeli jednak status przesyłki nie zmienia się przez dłuższy czas lub paczka nie dotrze w ciągu regulaminowych 60 dni roboczych, prosimy o kontakt z nami.
Proszę się nie martwić – numery przesyłek w systemie śledzenia są zazwyczaj aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem. Bezpośrednio po nadaniu paczki jej status może jeszcze nie być widoczny w systemie.
Jeżeli jednak status przesyłki nie zmienia się przez dłuższy czas lub paczka nie dotrze w ciągu regulaminowych 60 dni roboczych, prosimy o kontakt z nami.
Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie posiadamy własnego centrum logistycznego w Polsce. Dzięki temu możemy oferować szeroki wybór produktów, mimo braku lokalnego magazynu.
Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie posiadamy własnego centrum logistycznego w Polsce. Dzięki temu możemy oferować szeroki wybór produktów, mimo braku lokalnego magazynu.